Metal Gear Hideout

 13.12.2017


Herní menu


Informace

  • Premiéra:8.6.2010 na PSP
  • Výrobce: Kojima Productions
  • Vydavatel: Konami
  • Platforma: Exkluzivně PSP
  • Typ hry: Stealth Action
  • Počet hráčů: 1-6
  • Online: Adhoc
  • Jazykové mutace: JP, EN
  • Věková kategorie: 17+
  • Oficiální web: klikni zde
  • Piece Walker web: klikni zde

MGS: Peace Walker

Data vydání

  • Japonsko(PSP) - 29.4.2010
  • Amerika(PSP) - 8.6.2010
  • Evropa(PSP) - 17.6.2010

Hlášky

  • They believed they were creating a paradise...
225.png

Jakákoli vaše Metal Gear tvorba se může objevit na Metal Gear Store. Stačí napsat na admin@metalgearsolid.cz

Základní informace

Data vydání

Japonsko(PSP) - 29.4.2010
Amerika(PSP) - 8.6.2010
Evropa(PSP) - 17.6.2010
Velká Británie(PSP) - 18.6.2010

O hře

Po vydání MGS4 bylo velkým otazníkem, jakým směrem se Metal Gear série vydá. V Konami bylo rozhodnuto, že je třeba udělat multiplatformní MGS, aby nebyli majitelé Xboxu 360 ochuzeni. Tak začaly práce na MGS: Rising, což je MGS4 spin-off s Raidenem v hlavní roli. Kojima se ovšem bude na této hře podílet pouze jako producent, protože se rozhodl naplno věnovat právě MGS: Peace Walker. Sám Kojima označuje MGS: Rising za projekt, který není zrovna podle jeho představ, ale který je v jeho očích next-gen pokračováním MGS série. Podle jeho slov je ale v jeho srdci plnohodnotným pokračováním pouze MGS: Peace Walker, který tajně nazývá MGS5. No a proč se vlastně Kojima rozhodl pracovat raději na PSP hře, než na hře pro Playstation 3 a Xbox 360? Kojima tvrdí, že důvodem je obrovská popularita PSP v Japonsku. Z rozhovorů ale vyplývá, že Rising Kojimovi skutečně nevoní, navíc tým, který na Rising pracuje, je skupina nováčků, se kterými Kojima zatím nepracoval. Naproti tomu, na Peace Walker pracuje stejný tým, který pracoval na MGS4, a všichni jeho členové jsou odhodlání vymáčknout z PSP maximum, stejně jako se jim to podařilo s PS3. Podle jejich slov se pokusí vytvořit alespoň tak kvalitní hru, jakou je MGS4. No, uvidíme.


Ovládání

Shooter type


Normal mode

Analogpohyb
D-pad - Up: akční tlačítko
- Down: přikrčení
- Down (při držení): zalehnutí
- Left (při držení) + □ / О: výběr vybavení
- Right (při držení) + □ / О: výběr zbraní
X, □, О, Δpohyb kamery
L (při držení)míření
Rútok, CQC
Startpauza a herní menu
Selectpřepínání mezi normálním a automatickým zaměřováním / co-op komunikace / CODEC


Aim mode

Analogpohyb
D-pad - Up: nabíjení
- Down: přikrčení
- Left: přepnutí kamery za levé rameno
- Right: přepnutí kamery za pravé rameno
X, □, О, Δpohyb kamery
L (při držení)míření
Rstřelba
Startpauza a herní menu
Selectnic



Action type


Normal mode

Analogpohyb
D-padpohyb kamery
Xpřikrčení
X (při držení)zalehnutí
útok, CQC
О + L (při držení L) + Left / Right D-padvýběr vybavení
О + R (při držení R) + Left / Right D-padvýběr zbraní
Δakční tlačítko
Lnastavení kamery do původní polohy
R (při držení)míření
Startpauza a herní menu
Selectpřepínání mezi normálním a automatickým zaměřováním / co-op komunikace / CODEC


Aim mode

Analogpohyb
D-padpohyb kamery
Xpřikrčení
střelba
Оnic
Δnabíjení
L (při držení)přesné míření
R (při držení)míření
Startpauza a herní menu
Selectnic



Hunter type


Normal mode

Analogpohyb
D-padpohyb kamery
Xpřikrčení
X (při držení)zalehnutí
útok, CQC
Оakční tlačítko
Δpřepnutí do mířícího módu
L (při držení) + □ / Ovýběr vybavení
R (při držení) + □ / Ovýběr zbraní
Startpauza a herní menu
Selectpřepínání mezi normálním a automatickým zaměřováním / co-op komunikace / CODEC


Aim mode

Analogpohyb
D-padpohyb kamery
Xpřikrčení
přepnutí z mířícího do normálního módu
Оnabíjení
Δstřelba
Lnic
R (při držení)přesné míření pomocí analogu
Startpauza a herní menu
Selectnic




Anketa

Jste spokojeni s délkou MGS: Ground Zeroes?

  • Rozhodně ano!
    18.06%
  • Díky znovuhratelnosti spíše ano
    30.49%
  • Spíše ne
    15.43%
  • Rozhodně ne, je to demo
    36.03%

Celkem 15993 hlasů | Staré ankety
Již jste hlasoval/a


Přispějte prosím na webhosting!


Informace a další formy podpory


Přidejte si nás na Facebooku

Hideout na Facebooku




Design by Fineway Studios | HTML & CSS by RaĎim | PHP by snakeeater
Copyright 2004-2007 Metal Gear Hideout